Skontaktuj się z nami

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
Dane firmy

INdecori
T. Kościuszki 25
37-100 Łańcut
NIP: 8151743559
REGON: 522448914

Konto bankowe

PKO Bank Polski
29 1020 4391 0000 6702 0221 9806

Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?

Nie, zakładanie konta nie jest wymagane, aby złożyć zamówienie. Możesz dokonać zakupu jako gość, podając jedynie niezbędne informacje do realizacji dostawy i płatności.

Jak sprawdzić status zamówienia?

Jeśli posiadasz konto, status swojego zamówienia możesz sprawdzić w zakładce „Moje zamówienia” po zalogowaniu się na swoje konto. Jeśli zamówienie zostało złożone bez zakładania konta, informacje o jego statusie będą przesyłane na Twój adres e-mail w postaci powiadomień. Dodatkowo możesz napisać na nasz adres [email protected]

Jak długo trwa dostawa?

Czas dostawy zależy od specyfikacji zamówionego produktu. Szczegóły dotyczące przewidywanego czasu realizacji znajdują się na stronie każdego produktu.

Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak, oferujemy możliwość wystawienia faktury zarówno na firmę, jak i na osobę prywatną. Wystarczy zaznaczyć opcję „Chcę otrzymać fakturę” podczas składania zamówienia oraz uzupełnić wymagane dane, takie jak NIP lub dane adresowe.